Vragen en antwoorden


OVER MIJN BESTELLING

Orderbevestiging

Kijk altijd even of je een bevestigingsmail van de bestelling hebt gehad. Het kan zo zijn dat het mailtje in de SPAM inbox is belandt. Check dus eerst of dat het geval is! Zo niet, dan mag je een mail sturen naar info@lolifa.nl met daarin het ordernummer en je naam. Jouw pakket wordt zo snel mogelijk verstuurd. Ik verwerk binnen 1-3 werkdagen jouw bestelling.
Check altijd goed het verzendadres om foutjes en misverstanden te voorkomen!

 

Ik heb mijn gegevens niet goed ingevuld, wat moet ik doen?

Zijn je adresgegevens niet goed doorgekomen of heb je bijvoorbeeld het factuuradres omgedraaid met het verzendadres, dan kun je dit aan mij doorgeven door een mail te sturen naar info@lolifa.nl. Vermeld hierin je ordernummer en de juiste gegevens, dan pas ik het voor je aan. Orders die al verwerkt en verstuurd zijn, kan ik niet meer aanpassen. Voor het onjuist invullen van (adres)gegevens is LoLifa niet verantwoordelijk.

 

Er is iets misgegaan tijdens het plaatsen van mijn bestelling, hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Als de bestelling in rekening is gebracht, maar je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je mij een mail sturen naar info@lolifa.nl. Dan kijk ik even met je mee! 

 

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Indien je een beschadigd product ontvangen hebt, stuur mij dan een mailtje naar info@lolifa.nl. Vermeld daarin je ordernummer en een foto van het beschadigde product. Dan bedenk ik een passende oplossing!

 

Mijn bestelling is niet compleet/verkeerd, wat moet ik doen?

Oepsie! Daar is iets misgegaan. Indien je bestelling niet compleet/verkeerd is, stuur mij dan een mailtje naar info@lolifa.nl. Vermeld daarin je ordernummer en de gegevens van het missende product. Ontbrekende producten stuur ik gauw na. Verkeerde producten kunnen worden geretourneerd op mijn kosten. Ik stuur een retourlabel mee, samen met het juiste product. Het verkeerde artikel kun je terugsturen in hetzelfde doosje en inleveren bij een PostNL punt of via de brievenbus (als het een brievenbusdoosje is).

 

Ik wil graag een notitie toevoegen over mijn bestelling, hoe doe ik dat?

Moet ik iets weten over je bestelling of is de bestelling een cadeautje? Dan kun je bij het veld "Opmerkingen" informatie over je bestelling toevoegen op de betaalpagina. De notitie kan gebruikt worden voor extra informatie die ik moet weten over je bestelling. Wil je bijvoorbeeld je bestelling cadeau doen aan iemand en het laten inpakken, meld het dan daar, vergeet dan niet eerst de inpakservice in je winkelmandje te doen. Deze is te vinden op de pagina "Inpakservice" en vind je in het menu in de bovenbalk. Klik op "Inpakservice" en stop het product in je winkelmandje. Wanneer de bestelling op een ander afleveradres bezorgd moet worden, kan je dit invullen op de bestelpagina bij "Afleveradres".

 

LEVERING EN LEVERINGSDUUR

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, probeer ik binnen 1-3 werkdagen je bestelling te versturen. In de tussentijd ontvang jij (geautomatiseerde) mailtjes met daarin informatie over je bestelling. Je kan altijd even een mail sturen als iets spoed heeft, dan kijk ik naar de mogelijkheden.

Verzendkosten wenskaarten en enveloppen: €3,03

Verzendkosten brievenbuspakketje: €4,25

Verzendkosten pakket: €6,46

Let op: Bij enveloppen zit geen track and trace op!

 

Ik wil graag een bestelling komen afhalen, kan dat?

Je kunt jouw pick-up bestelling ophalen tussen 10.00 – 16.00 uur op het adres Blokland 1 in Montfoort. Ik neem meteen contact met je op zodra je bestelling klaarligt en geef dan een dag en tijdstip aan je door voor pick-up van je bestelling. Hoor je na twee werkdagen nog niets, dan kun je een mailtje sturen naar info@lolifa.nl. Heb je een voorkeur voor ander tijdstip of specifieke dag, geef dit dan aan door middel van een mail te sturen of een opmerking te plaatsen in het Opmerkingenveld bij het afronden van je bestelling. Ik neem dan z.s.m. contact met je op!

 

Ik wil iemand verrassen met een cadeau, kan het pakketje direct naar de ontvanger gestuurd worden?

Jazeker! Met liefde versturen ik jouw cadeau direct naar de ontvanger. Vink dan het vakje aan door een afwijkend adres in te voeren. Je kunt je eigen gegevens invoeren bij het adres, zodat je een factuur en track & trace link ontvangt en het pakketje kunt volgen. De ontvanger ontvangt geen pakbon/factuur.
Vergeet niet te laten weten dat het cadeautje van jou komt! Voeg eventueel een Wenskaart
 aan je bestelling toe en noteer bij het Opmerkingenveld je boodschap en ik schrijf jouw boodschap met de hand op het kaartje. Persoonlijker wordt het niet!

 

Ik wil een product laten inpakken als cadeau, kan dat?

Cadeautje? Geen probleem! Heb je iets besteld en wil je het laten inpakken? Dat kan door naar deze pagina te gaan: Inpakservice. Doe het product in je winkelmandje en geef bij het afronden van de bestelling in het veld "Opmerkingen" aan welke producten en voor wie en welke gelegenheid het cadeautje is. Dan houd ik daar rekening mee. Een kaartje erbij is altijd leuk, kijk even bij Wenskaarten en kies er eentje uit. De tekst die op het kaartje mag komen, mag ook bij de Opmerkingen gezet worden. Ik zorg ervoor dat het er top uit ziet!

 

Het product dat ik heb gekocht, is in prijs verlaagd. Kan ik het verschil terugkrijgen

Er zijn af en toe leuke acties en kortingen, die worden bepaald door o.a. de voorraad, de tijd van het jaar en vraag en aanbod.
Helaas is het niet mogelijk om het prijsverschil terug te krijgen.

 

RETOURNEREN EN GARANTIE

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ik hoop natuurlijk dat je blij bent met je bestelling! Mocht dit om welke reden dan ook niet zo zijn, dan kun je je bestelling retourneren. Retourkosten zijn voor je eigen rekening. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geretourneerd. 
Meld eerst je retour aan via info@lolifa.nl en vermeld hierin je ordernummer en reden van retour. Nadat ik je retour heb beoordeeld, kun je je bestelling binnen 14 dagen vanaf de ontvangstdatum naar mijn adres retourneren:
t.a.v. LoLifa
Blokland 1, 3417 MN, Montfoort

Schrijf op een briefje je naam, ordernummer en e-mailadres en stuur dit mee met je retour. Je kunt de producten die retour gaan, met hetzelfde doosje terugsturen via een PostNL afleverpunt of via de brievenbus als het om een brievenbuspakketje gaat. Een terugbetaling kan alleen garandeert worden als het product(en) in originele verpakking en perfecte staat wordt geretourneerd. Zodra ik je retour in goede orde heb ontvangen, neem ik contact met je op via de mail en zal ik het bedrag terugstorten. Het kan een aantal dagen duren voor het weer op je rekening verschijnt dus houdt hier rekening mee.
Let op: omdat de retourkosten voor eigen rekening zijn, raad ik je aan om een ​​verzendbewijs te verkrijgen – als het product zoekraakt, kan ik hier niet verantwoordelijk voor worden gesteld. Daarnaast kan je het product natuurlijk ook zelf persoonlijk terugbrengen op bovenstaand adres.

 

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te ruilen als je deze al hebt ontvangen.
Als je toch liever iets anders wil bestellen, kun je je ongewenste product naar ons retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Zie retourinstructies onder het kopje "Kan ik mijn bestelling retourneren?"

 

Ik heb een klacht, wat nu?

Wanneer je een klacht hebt, mag je dit via de mail schriftelijk aangeven aan info@lolifa.nl. Dan probeer ik zo snel mogelijk een reactie te geven en te zoeken naar een passende oplossing. 

 

Wat is de garantietijd op mijn aankoop?

Ik geef een maand garantie op mijn producten. Mocht er binnen deze tijd een probleem zijn met jouw aankoop, kun je contact met mij opnemen via info@lolifa.nl. Om je te kunnen helpen, vragen ik je om het volgende te vermelden in je mail:

– ordernummer
– een duidelijke foto van het product
– een duidelijke omschrijving van het probleem

Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op!